बी.एड.प्रथम वर्ष
आधुनिक नेपाली कथा र उपन्यास(४१६)
पूर्णाङ्क –१००
समय – ३घण्टा
समूह ‘क’ २०
सबै प्रश्नहरूको उत्तर दिनुहोस् । सर्वोत्तम उत्तरमा रेजा
चिह्न(√ ) लगाउनुहोस् ।
१.पहिलो आधुनिक नेपाली कथा कुन हो ?
क. चन्द्रवदन ख.नासो
ग.मैया साहेव घ. छिमेकी
२.नेपाली कथाको माध्यमिक कालको सुरूवात कुन कुराबाट भयो ?
क. गोरखापत्रको प्रकाशन ख.शारदाको प्रकाशन
ग . माधवीको प्रकाशन घ. गोर्खा संसारको प्रकाशन
३.आयमेली नेपाली साहित्यकार को हुन् ?
क.इन्द्रबहादुर रार्इ ख. रमेश विकल
ग. पुष्कर शमशेर घ.
गोबिन्द गोठाले
४. लक्ष्मीप्रसाद
देवकोटाले कथालाई कसरी परिभाषित गरेका छन् ?
क. कलात्मक इतिवृत्ति ख. आख्यानात्मक अभिव्यक्ति
ग.सानो झ्यालबाट देखिने संसार घ. एकै बसाइमा पढ्न सकिने आख्यान
५.आख्यान तत्वको दृष्टिले निकटवर्ती विधा कुनकुन हुन्?
क.कविता-निबन्ध ख.नाटक- निबन्ध
ग.जीवनी- कथा घ.कथा- उपन्यास
६.‘पहेलो गुलाफ’ कथामा ‘झुसिल्किरा’ के को प्रतीक बनेको छ?
क.अस्वस्थजन्य नारी चरित्रको ख.कामयेच्छुकजन्य पतिको
यौनजन्य भावको
ग. प्राकृतिक सुन्दरताको घ. रूग्णताको
७.‘धैर्यता र संयमले संसार जित्न सक्छ’ भन्ने शन्देश कुन
कथाले दिन खोजेको छ?
क. लाहुरी भैँसी ख. सावित्रीको बाख्रो
ग.शत्रु घ.चुनौती
८. ‘थैले खत्रीको इतिहास’ कथको थैले खत्रीको वास्तविक नाम
के हो?
क. नरबहादुर ख. हरिप्रसाद
ग. कुलबहादुर घ. वृहस्पति
९. प्रयोगवादी नेपाली कथाको मुख्य विशेषता के हो ?
क.डायरी लेखन ख. परम्पराको निर्भाहा
ग. कथाहिन कथाको रचना घ.सामाजिक सन्देश
१०. लोक कथाको विशेषता कुन होइन ?
क. अलौकिक प्रेम प्रसङ्ग ख.बहुआयामिक दृष्टिकोण
ग. काल्पनिक प्रबलता घ. मनोरञ्जनात्मकता
११.मिथकीय धाराको पहिलो कृति कुन हो ?
क.माधवी ख.त्रिदेवी
ग.सुम्निमा घ.मोदीआइन
१२.ध्रुवचन्द्र गौतमद्वारा लिखित ‘अन्त्यपछि’कहिले प्रकाशित
भएको हो ?
क. वि. स. २०२२ ख. वि. स.२०३४
ग. वि.सं. २०३२ घ.वि.सं. २०२४
१३. आधुनिककालीन नेपाली उपन्यासको प्रथम कृति कुन हो?
क.रूपमती ख. सुमती
ग. मुलुकबाहिर घ. बसार्इ
१४. पारिजातद्वारा नेपाली उपन्यासमा भित्र्याइएको प्रवृत्ति
कुन हो ?
क.प्रगतिवादी चेतना ख. अस्तित्ववादी / विसंगतिवादी चेतना
ग. स्वैरकाल्पनिक चेतना घ. मिथकिय चेतना
१५. दौलतबिक्रम बिष्टको प्रवृत्तिगत विशेषता के हो ?
क. बौध्दिक लेखन ख. प्रयोगवादी लेखन
ग. मनोविश्लेषणात्म लेखन घ. अमूर्त लेखन
१६.रने , म्याउची जस्ता पात्र कुन उपन्यासमा देखिन्छन् ?
क. लङ्गडाको साथी ख.मुलुक बाहिर
ग. शिरीषको फूल घ.उपसंहार अर्थात चौथो अन्त्य
१७. डायस्पोरिक लेखनको अभिष्ट पक्ष के हो ?
क. स्वदेश प्रतिको अनुराग ख. विदेशप्रतिको आकर्षण
ग. सीमान्तीकृत चिन्तन घ.अर्थोपर्जनको लक्ष्य
१८.‘ नरेन्द्र दाइ ’ उपन्यासमा प्रतिकुलबाट अनुकुलतर्फ
मोडिएको पात्र कुन हो ?
क. कप्तान बा ख. कप्तानी आमा
ग. नरेन्द्र दाइ घ. मुनरिया
१९.‘भोक र भित्ताहरू’ उपन्यासको हर्के साहिँला कस्तो
चरित्रको पात्र हो?
क.आशावादी र परोपकारी ख. परिश्रमी र विवेकी
ग. अपराधी र स्वार्थी घ. पश्चतापी र उत्साही
२०. ‘ यमपुरीको महल’ उपन्यासको उपन्यसकार को हुन्?
क. दौलत विक्रम विष्ट ध्रुवचन्द्र गौतम
ग. होमनाथ सुवेदी घ. पारिजात
समूह ‘ख’ ८x७=५६
१ कथाको विधागत स्वरूप निर्धारण गर्नुहोस् ।
२. आधुनिक नेपाली कथाको समसामयिक धाराको प्रवृत्तिहरू
उल्लेख गर्नुहोस् ।
अथवा
अन्य विधासँग कथाको सम्भन्ध प्रष्ट पार्नुहोस् ।
३.‘शत्रु ’कथामा के कस्तो मनोविज्ञानको प्रयोग गरिएको छ ?
४‘.साबित्रीको बाख्रो ’ कथाका आधारमा साबित्रीलार्इ
चिनाउनुहोस् ।
५.‘सिटीहलको एउटा बुढोनज्यामी ’ कथाका केन्द्रीयतामा
पारिजातको प्रवृत्तिगत विशेषता निर्धारण गर्नुहोस् ।
६. ‘नरेन्द्रदाइ' उपन्यसकी नायिका गौरी एक आदर्श नारी भएर
पनि असफल जीवन भोग्न बाध्य छ ।’’ पुष्टि पार्नुहोस् ।
७. 'शिरीषको फूल' उपन्यासका भाषाशैलीगत विशेषताहरू उल्लेख
गर्नुहोस् ।
अथवा
दौलतविक्रम विष्ट र ध्रुवचन्द्र गौतमका औपन्यसिक
प्रवत्तिहरूको तुलना गर्नुहोस् ।
८. उपन्यास संरचनाका लागि आवस्यक पर्ने उपकरणहरूको
सङ्क्षिप्त परिचय दिनुहोस् ।
समूह ‘ग’ २x १२ = २४
९. ‘भोक र भित्ताहरू’ उपन्यास भित्रको समाजलार्इ
केलाउनुहोस् ।
१०. विश्वेश्वरप्रसाद कोइरला र पारिजातका औपन्यासिक
पहिचानको तुलनात्मक समिक्षा गर्नुहोस् ।
अथवा
कथाकार भवनी भिक्षु र इन्द्रबहादुर रार्इका कथा लेखनको
प्रवृत्तिगत समिक्षा गर्नुहोस् ।